Vår support

Till vår support vänder du dig när du har funderingar, problem med din anslutning eller vill lägga upp nya e-postadresser m.m.

Vi hjälper dig med dina frågor om anslutningen och det är till oss du vänder dig när din anslutning inte fungerar som den ska.

Du ska alltid felanmäla till supporten om du upplever problem med din anslutning.


Att tänka på

Innan du tar kontakt med supporten är det bra om du testar med en dator direkt in i ADSL-modemet, uttaget i väggen eller i fiberboxen beroende på vad du har för uppkoppling. Största felkällan till dålig hastighet eller utebliven kontakt alls är oftast routrar och liknande.

Ha också ditt kundnummer för Sandnet/Sandviken Energi tillgängligt för snabbare service.

Facebook och hemsida

För att hålla dig uppdaterad om våra driftstörningar, besök hemsidan eller vår sida på Facebook. Det går också bra att kontakta Supporten direkt.


Servicefönster

Natt mellan söndag-måndag kl. 23.00-05.00 två gånger i månaden öppnas möjligheten för ett servicefönster för Sandnet. Denna tid kan utnyttjas för underhåll av utrustning i Sandnets nät.

Senast publicerad: 2017-08-14

Kontakta supporten

Öppettider

Alla dagar mellan kl. 07:00-23:00

Telefon

026-24 21 21

E-post

support@hos.sandnet.se

Chatt

Välkommen att chatta
med vår support!

Chatten är öppen alla dagar
mellan kl. 07:00-23:00.