Vår support
Till vår support vänder du dig när du har funderingar eller problem med din anslutning med mera.
Du ska alltid felanmäla till supporten om du upplever problem med din anslutning.
Att tänka på
Innan du tar kontakt med supporten är det bra om du testar med en dator direkt in i ADSL-modemet, uttaget i väggen eller i fiberboxen beroende på vad du har för uppkoppling. Största felkällan till dålig hastighet eller utebliven kontakt alls är oftast routrar och liknande.
Ha också ditt kundnummer för Sandnet/Sandviken Energi tillgängligt för snabbare service.
För dig som vill göra en kontroll av hastigheten kan göra det med bredbandskollen.
Facebook och hemsida
För att hålla dig uppdaterad om våra driftstörningar, besök hemsidan eller vår sida på Facebook. Det går också bra att kontakta Supporten direkt.
Servicefönster
Natt mellan söndag-måndag kl. 23.00-05.00 två gånger i månaden öppnas möjligheten för ett servicefönster för Sandnet. Denna tid kan utnyttjas för underhåll av utrustning i Sandnets nät.
Senast publicerad: 2019-09-20
Kontakta supporten
Öppettider
Alla dagar mellan kl. 07.00-23.00
Telefon
E-post
Chatt
Välkommen att chatta
med vår support!
Chatten är öppen alla dagar
mellan kl. 07.00-23.00.
För information om personuppgiftsbehandlingen se integritetspolicyn.