Flyttanmälan ADSL

Flytta med ditt bredband kan du enbart göra om du har Bredband genom telefonjacket, dvs ADSL eller Total.

För övriga bredbandsprodukter gäller uppsägning och nytecknande av bredbandsabonnemang.

Kontakta kundservice om du önskar flytta med ditt abonnemang.

Senast publicerad: 2016-02-22

Sandvikenhus bredband

Du som har bredband via Sandvikenhus beställer och administrerar ditt bredband genom Sandviken Energis tjänsteportal portal.stadsnat.sandvikenenergi.selänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Första gången du besöker portalen registrerar du dig som användare.

Observera!
Om du har särskilda personuppgifter ska du inte registrera dig i  Sandviken Energis kundportal utan du ska istället vända dig direkt till Sandnets kundservice på telefon 026-24 16 00 som hjälper dig med din beställning.

Mer information finns på sandvikenenergi.se/stadsnatlänk till annan webbplats